20 saker

20saker ni kanske inte visste om mig :
1.jag åker inte slänggugan på grönan för jag e rädd att jag ska knäppa upp den dära saken som man sitter fast i och hoppa i vattnet.
2.jag skapar lätt bråk
3.jag har sjukt tråkig humor som ingen fattar
4.jag har inga hel syskon
5.jag är född i augusti
6.jag pratar typ hela tiden
7.min lillasyster betyder typ mäst
8.jag kan vara sjukt störande mot folk
9.jag gillar att bestämma
10.jag heter linnea i mellan namn
11.jag har haft brunt , blont & svart hår
12.jag har varit emo
13.jag har varit wb fjortis ( i fyyran )
14.jag lyssnar på allt ;D
15.jag bor i enskede & bromma
16.jag är 96a
17.jag är typ på grönan varje dag
18.jag har bruna ögon
19.NU HAR JAG TRÅKIGT
20.jag & molly har bråkat mera än vi har varit vänner ;p

Kommentarer
Postat av: mllu

blogga bög :)

2009-07-22 @ 17:21:38
URL: http://mlluochmjukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0