ADAM TENSTA

shaaaaaaa , idag va jag,molly,unni,jessih,jennifer & jessica på grönan , haha jag & molly kom dit as tidigt typ 10 i 1 då vare typ inga folk , jag & molly bah skönt inga folk nu men de kommer säkert bombas senn MÄN NÄÄ ,när j,u,j,j kom så vare typ inga folk då heller då vare lixom vid 3 , så de va typ inga folk på grönan idag :D Sen när vi åker pop molly bah ADAM TENSTA e där ute jag bah whaaaaaaaaaat vart driver du , hon bah nää & så sa vi till jessih & dom , och dom bah nää de inte han senn när vi gick ut ur pop gick vi förbi han & vi bah omg de är HAAAAN :o haha jag,jessica & jennifer ville gå fram och ta bild me han men vi bah fedt pinsamt men efter 10000år gick vi fram och bah är du adam tensta , han baah aah , vi bah kan vi få ta bild me dig ? han bah såklart ! BILDERNA BLEV HELT FAIL PÅ MIG MEN WHATEVER .hihi jag är stolt här va , bilderna kommer när jag kommer hem (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0