övertrött ?

mjaam kanske lite ? haha okej jag typ sitter åh garvar och skriker till molly att hon ska hålla käften leker cool inne på pea & sjunger ? kanske en rövarvisa ! HAHAHAHHA jag dör en rövarvisa mjam coolt va ? mjam molly vill ha korv ahahha usch ! vi sitter här skit snygga utan smink och pyamas & molly tar dagens outfit bilder HAHAHAH . eh varför bloggar jag mitt i allt ? BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ MJAM :) JUSTE NY BLOGG MED MOLLY WWW.MLLUOCHMJUKT.BLOGG.SE  besökbesökbesök mjam , säriöst jagwh ääärwhhw fjåårtiiiwhs eh ne jag är mjam fyfan va ful den dära apan eller vare är på pea när man skickar gb ! JÄVLA HÄST TÄNDER , bara däför funkar inte bilden att lägga in SÄR ! molly leker full eller något här sjukt störande för nyss va hon inte så så MJAM  !  HIHIHIH langar bild på oscar och molly skit suddig men whateva lyssna på låten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0